📚2023 жылдың 2 қарашасында 30-шы гимназия мектебінде тәлімгерлер мен жас мұғалімдерге арналған «САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ: САБАҚ МАҚСАТЫН ҚОЮ, САБАҚ ҚҰРЫЛЫМЫ. САБАҚТЫҢ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ФОРМАЛАРЫ семинар өткізілді.
📕Семинар жас мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту және тәлімгерлер тәжірибесін бөлісу мақсатында өткізілді. Семинарды ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші Ажданова Айнур Шукрадиновна жүргізді.
📘Семинар теориялық және практикалық бөлімдерінен тұрды. Теориялық бөлімінде жас мұғалімдер сабақты қалай тиімді жоспарлау, қандай мақсат-міндеттер қою керектігін, сабақтың құрылымын, сонымен қатар сабақтың түрлері мен формаларымен танысты.
📙Практикалық бөлімде RAFT (рөл, аудитория, формат, тақырып) әдістемесімен танысты. Тәжірибелік бөлімнің қызықты және ерекше болды, семинарға қатысушылардың барлығы жұмысқа ат салысып қатысты.
📗Семинардің қорытындысын шығара отырып, қатысушылар мұндай іс-шаралар кәсіби құзыреттілігінің дамуға және кәсіби өсуге ықпал ететінін атап өтті. Тыңдаушылар тәлімгер А.Ш.Аждановаға семинардың жоғары дәрежеде өткеніне және инновациялық тәжірибені тарату аясындағы нәтижелілігіне алғыстарын білдірді.
📚2 ноября 2023 года на базе 30 школы-гимназии прошел семинар-практикум для наставников и молодых педагогов на тему «ПОУРОЧНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ: ФОРМУЛИРОВКА ЦЕЛЕЙ, ПОСТАНОВКА ЗАДАЧ УРОКА, СТРУКТУРА УРОКА, РАЗЛИЧНЫЕ КЛАССИФИКАЦИИ ТИПОЛОГИИ УРОКОВ. ТИПЫ, ВИДЫ УРОКОВ. 📒Семинар проводился с целью развития профессиональных компетенций молодых педагогов и обобщения опыта наставников. 📕Семинар провела учитель английского языка, педагог-исследователь Ажданова Айнур Шукрадиновна.
📗Семинар состоял из теоретической части, где молодые педагоги узнали как планировать урок эффективно, какие ставить цели и задачи, структурой урока, а также типами и видами урока, а в практической части ознакомились с методикой RAFT (role, audience, format, theme).
📘Практическая часть была настолько интересной и своеобразной, что все участника семинара были вовлечены в работу и в нестандартные ситуации, такие как составить рассказ по картинкам, написать письмо или обращение своей аудитории.
📙Подводя итоги семинара – практикума участники отметили, что такие мероприятия способствуют профессиональному взаимообогащению и профессиональному росту. Слушатели выразили благодарность Аждановой А.Ш за семинар его насыщенность и эффективность в условиях распространения инновационных практик.