Судағы қауіпсіздік ережелеріне арналған сынып сағаты оқушыларға судағы қауіпті жағдайлардан аулақ болуға көмектесетін пайдалы білім мен дағдыларды алуға жақсы мүмкіндік болып табылады. 6 «Ж» сынып оқушылары сынып жетекшісі С. А. Мукушеваның жетекшілігімен судағы қауіпсіздік ережелерін зерттеді.
Сынып жетекшісі сынып сағатын тақырыпты енгізуден және судағы қауіпсіздік тақырыбының маңыздылығын сипаттаудан бастады. Әрі қарай, оқушылар судағы қауіпсіздіктің негізгі ережелерін оқып әңгімеледі, мысалы:
- ересектердің қарауынсыз суда жүзуге болмайды;
- суға терең кіруге немесе жүзуге болмайды;
- таяз, қатты немесе өткір түбі бар суға сүңгуге болмайды;
- жалған көмек сигналдарын беруге болмайды;
- шомылу аймақтарының қоршау белгілерінен асып жүзуге болмайды.
Сонымен қатар, суда дұрыс емес жағдайлар орын алса көмекке қалай жүгінуге болатындығы туралы практикалық кеңестер берілді.
Соңында оқушылар судағы қауіпсіздіктің негізгі ережелерін еске түсіретін жадынама жасады. Балалар өз білімдерін қағаз жүзінде сақтау идеясына құмар болды және суда қауіпсіз болуға көмектесетін негізгі ережелердің тізімін жасады.
Классный час, посвященный правилам безопасности на воде – это отличная возможность для учащихся получить полезные знания и навыки, которые помогут им избежать опасных ситуаций на воде. Учащиеся 6 «Ж» класса изучили правила безопасности на воде под руководством классного руководителя Мукушевой С. А.
Классный руководитель начал классный час с введения темы и описания значимости темы безопасности на воде. Далее, учащиеся читали и рассказывали об основных правилах безопасности на воде, таких как:
- нельзя плавать в воде без присмотра взрослых;
- нельзя заходить или заплывать глубоко в воду;
- нельзя нырять в воду, где мелко, где твердое или острое дно;
- нельзя подавать ложные сигналы о помощи;
- не заплывать за знаки ограждения зон купания.
Кроме того, в ходе классного часа были даны практические советы о том, как обратиться за помощью, если что-то пойдет не так, например, использовать свисток для привлечения внимания других людей.
В заключение, учащиеся создали памятку, которая напоминала бы им об основных правилах безопасности на воде. Ребята были увлечены идеей сохранить свои знания на бумаге, и разработали список основных правил, которые должны помочь им оставаться в безопасности на воде.