19.06.24 ж "Балақайлар мектебі" үшінші күн. Күн таңғы жаттығумен басталды. 1 және 2 сандарымен таныстырылып, ауызша санауды жүзеге асырды. "Сөз", "сөйлем" түсініктерімен таныстырылды.Қолды жазуға дайындау мақсатында суреттердің және заттардың ішін бояп, ж
19.06.24 ж "Балақайлар мектебі" үшінші күн. Күн таңғы жаттығумен басталды. 1 және 2 сандарымен таныстырылып, ауызша санауды жүзеге асырды. "Сөз", "сөйлем" түсініктерімен таныстырылды.Қолды жазуға дайындау мақсатында суреттердің және заттардың ішін бояп, ж
#zhazgydemalys2024 19.06.24 ж "Балақайлар мектебі" үшінші күн. Күн таңғы жаттығумен басталды. 1 және 2 сандарымен таныстырылып, ауызша санауды жүзеге асырды. "Сөз", "сөйлем" түсініктерімен таныстырылды.Қолды жазуға дайындау мақсатында суреттердің және заттардың ішін бояп, жетіспеген бөліктерін салды. Әр сабақ арасында сергіту сәті жүргізілді.
19.06.24г «Малышкина школа» - третий день. День начали с утренней зарядки. На уроке математики закрепляли свойства предметов.Счет прямой и обратный от 1 до 10. На грамоте закрепляли понятия устная и письменная речь. С ребятами составляли предложения по схемам. На письме ребята учились правильно сидеть за партой, держать ручку. Дорисовывали предметы, учились раскрашивать рисунки не выходя за линию . Между уроками проводили музыкальные физминутки.
19.06.24 ж "Балақайлар мектебі" үшінші күн. Күн таңғы жаттығумен басталды. 1 және 2 сандарымен таныстырылып, ауызша санауды жүзеге асырды. "Сөз", "сөйлем" түсініктерімен таныстырылды.Қолды жазуға дайындау мақсатында суреттердің және заттардың ішін бояп, ж19.06.24 ж "Балақайлар мектебі" үшінші күн. Күн таңғы жаттығумен басталды. 1 және 2 сандарымен таныстырылып, ауызша санауды жүзеге асырды. "Сөз", "сөйлем" түсініктерімен таныстырылды.Қолды жазуға дайындау мақсатында суреттердің және заттардың ішін бояп, ж