6.06.Сауат ашу және қолды жазуға үйрету,суреттердің көмегімен сөйлеуді дамыту жұмыстарын өткізе отырып,математикадан ,Санды ата’логика сабақтары ойын түрінде өткізілді.Екі санын бекіту мақсатында,балалар белсене,қызыға сабаққа қатысты.
6.06.Сауат ашу және қолды жазуға үйрету,суреттердің көмегімен сөйлеуді дамыту жұмыстарын өткізе отырып,математикадан ,Санды ата’логика сабақтары ойын түрінде өткізілді.Екі санын бекіту мақсатында,балалар белсене,қызыға сабаққа қатысты.
📚📚📚 26.06.Сауат ашу және қолды жазуға үйрету,суреттердің көмегімен сөйлеуді дамыту жұмыстарын өткізе отырып,математикадан ,Санды ата’логика сабақтары ойын түрінде өткізілді.Екі санын бекіту мақсатында,балалар белсене,қызыға сабаққа қатысты.
📚📚📚 26.06.24г «Малышкина школа» - восьмой день. На математике дети знакомились с цифрой и образованием числа 4, составом числа четыре, с фигурами четырехугольник, квадрат. На грамоте знакомились с гласными звуками, повторяли схемы предложения, слов, слогов, звуков, ударения. На письме учились элементам штрихования горизонтальных , вертикальных и перекрестных линии. Дети полюбили физминутки, с удовольствием выполняют.
6.06.Сауат ашу және қолды жазуға үйрету,суреттердің көмегімен сөйлеуді дамыту жұмыстарын өткізе отырып,математикадан ,Санды ата’логика сабақтары ойын түрінде өткізілді.Екі санын бекіту мақсатында,балалар белсене,қызыға сабаққа қатысты.6.06.Сауат ашу және қолды жазуға үйрету,суреттердің көмегімен сөйлеуді дамыту жұмыстарын өткізе отырып,математикадан ,Санды ата’логика сабақтары ойын түрінде өткізілді.Екі санын бекіту мақсатында,балалар белсене,қызыға сабаққа қатысты.